SREDNJOŠKOLSKI SERVIS
Ustanova Dom mladih Rijeka obavlja djelatnost posredovanja pri zapošljavanju redovitih učenika srednjih škola. Radno vrijeme za pružanje potrebnih informacija radnim danima PON-PET: od 8.00 do 13.00 sati – informacije na tel/fax: 051 227 443 ili e-mail: ucenicki.servis@dom-mladih.hr (uvijek dostupno).
OBAVIJEST:
Obavještavamo sve korisnike usluga Učeničkog servisa, da i nadalje sva učlanjenja, produženja članstva te zahtjeve za izdavanje ugovora vrše putem e-maila: ucenicki.servis@dom-mladih.hr ili redovnom poštom na adresu: Dom mladih, Laginjina 15, 51 000 Rijeka.
Napomena: sve navedene potrebne dokumente skenirati te priložiti u email. Ugovori se izdaju u vrijeme školskih praznika prema odluci Ministarstva znanosti i obrazovanja. Ukoliko Vam očekivani e-mail ne pristiže, molimo provjerite svoje poruke u mapi Neželjena pošta (spam ili junk).
Učlanjenje odnosno produljenje članstva bit će moguće samo ukoliko se na ranije navedeni način dostavi sva potrebna dokumentacija. Ukoliko je dostavljena dokumentacija nepotpuna i nepravilno te nečitko ispunjena nećemo moći izvršiti učlanjenje. Stoga molimo sve korisnike da se pridržavaju uputa.
ISPLATE ZARADE UČENICIMA obavljaju se svaki radni dan nakon vidljive uplate od strane poslodavca po ispostavljenom računu.
VAŽNO: MOLIMO DA UČLANJENJE ODNOSNO PRODUŽENJE ČLANSTVA OBAVITE RANIJE TIJEKOM ŠKOLSKE GODINE, KAKO BISTE IZBJEGLI GUŽVE U SERVISU U VRIJEME ŠKOLSKIH PRAZNIKA.
Maloljetni učenik može doći na učlanjenje bez pratnje roditelja pod uvjetom da ima sve uredno ispunjene i potpisane dokumente koji se traže. Također, roditelj može doći bez djeteta i obaviti sve u vezi s učlanjenjem s potrebnom dokumentacijom. Bez obzira na to dolazi li učenik ili roditelj, ako je dokumentacija nepotpuna, ne obavljamo učlanjenje. Prilikom učlanjenja/obnavljanje članstva svakom članu izdaje se članska iskaznica, koja važi za tekuću školsku godinu!!! Članstvo je moguće samo za redovite učenike srednjih škola Primorsko-goranske županije!!! Članstvo vrijedi za jednu školsku godinu! Svake školske godine potrebno je obnoviti/produžiti članstvo!
1. ZA UČLANJENJE
POTREBNO JE:
- POTVRDA O STATUSU REDOVITOG UČENIKA ZA TEKUĆU ŠKOLSKU GODINU 2021/2022. (Potvrdu možete i samostalno preuzeti putem portala e-Potvrde za učenike te u padajućem izborniku odabrati svrhu Potvrde – ostvarivanja prava kod sezonskog zapošljavanja učenika https://potvrde.skole.hr/login),
- PRESLIKA OSOBNE ISKAZNICE ILI NEKOG DRUGOG DOKUMENTA KOJI SADRŽI OIB
- ISPUNITI SUGLASNOST ZA RAD I OBRADU OSOBNIH PODATAKA
- IBAN ŽIRO-RAČUNA OTVORENOG NA IME UČENIKA (DOSTAVITI PRESLIKU UGOVORA ILI KARTICE).
2. ZA PRODUŽENJE ČLANSTVA
POTREBNO JE:
- POTVRDA O STATUSU REDOVITOG UČENIKA ZA TEKUĆU ŠKOLSKU GODINU 2021/2022. (Potvrdu možete i samostalno preuzeti putem portala e-Potvrde za učenike te u padajućem izborniku odabrati svrhu Potvrde – ostvarivanja prava kod sezonskog zapošljavanja učenika https://potvrde.skole.hr/login).
- ISPUNITI SUGLASNOST ZA RAD I OBRADU OSOBNIH PODATAKA
U NAREDNOM PERIODU NEĆEMO NAPLAĆIVATI UČLANJENJA I PRODUŽENJA ČLANSTVA ZA UČENIKE.
3. ZA IZDAVANJE UGOVORA
Kako bi ubrzali proces izdavanja Ugovora, kada predajete zahtjev za učlanjenje odnosno produženje članstva, istodobno možete navesti u e-mailu (naziv, sjedište i OIB) poslodavca kod kojeg radite.
POTREBNI SU:
- ČLANSKA ISKAZNICA (za tekuću školsku godinu), TJ. OBAVLJENO PRODUŽENJE ISTE
- EVIDENCIJSKI LIST POSLODAVCA (obrazac za podatke o poslodavcu možete preuzeti ovdje)
- ISPUNITI IZJAVU O DAVANJU SUGLASNOSTI ZA OBRADU OSOBNIH PODATAKA