SREDNJOŠKOLSKI SERVIS – SAMO ONLINE!!!
Molimo da navedene dokumetne šaljete isključivo putem e-maila!!!!!
Ustanova Dom mladih Rijeka obavlja djelatnost posredovanja pri zapošljavanju redovnih učenika srednjih škola. Radno vrijeme za pružanje potrebnih informacija radnim danima PON-PET: od 8.00 do 13.00 sati – informacije na tel/fax: 051 227 443 ili e-mail: [email protected] (uvijek dostupno).
VAŽNO: ČLANSTVO VRIJEDI JEDNU ŠKOLSKU GODINU! OBAVEZNO PRODUŽITI ČLANSTVO SVAKE NOVE ŠKOLSKE GODINE!
ZBOG IZNIMNO VELIKOG BROJA ZAPRIMLJENIH ZAHTJEVA POTRUDITE SE POSLATI SVE U JEDNOM E-MAILU ZAJEDNO S PODACIMA O POSLODAVCU (OIB, NAZIV, SJEDIŠTE) KOD KOJEG RADITE. UKOLIKO STE POSLALI NA ISPRAVAN E-MAIL DOBIT ĆETE POVRATNO AUTOMATSKI ODGOVOR S KOJIM POTVRĐUJETE DA STE SVE USPJEŠNO PREDALI.
MOLIMO VAS ZA STRPLJENJE DOK VAŠ ZAHTJEV NE DOĐE NA RED OBRADE KOJI IDE PREMA SLIJEDU ZAPRIMANJA!!!
1. ZA UČLANJENJE
POSLATI NA E-MAIL: [email protected]:
- POTVRDA O STATUSU REDOVNOG UČENIKA ZA TEKUĆU ŠKOLSKU GODINU 2024/2025. (Potvrdu možete i samostalno preuzeti putem portala e-Dnevnik za učenike I roditelje https://ocjene.skole.hr/login. Na računalu – kliknete na gornji lijevi ugao na 3 vodoravne crte i u padajućem izborniku izaberete POTVRDE. Na mobitelu – kliknete u donjem desnom uglu ikonu POTVRDE. Unutar ISPISA POTVRDA u padajućem izborniku odabrati ime učenika I svrhu Potvrde – ostvarivanja prava kod sezonskog zapošljavanja učenika – 27. po redu i završno kliknete na plavo polje GENERIRAJ POTVRDU),
- PRESLIKA OSOBNE ISKAZNICE ILI NEKOG DRUGOG DOKUMENTA KOJI SADRŽI OIB
- ISPUNITI SUGLASNOST ZA RAD I OBRADU OSOBNIH PODATAKA
- IBAN ŽIRO-RAČUNA ILI TEKUĆEG OTVORENOG NA IME UČENIKA (DOSTAVITI PRESLIKU UGOVORA ILI KARTICE) DO TRENUTKA ISPLATE.
2. ZA PRODUŽENJE ČLANSTVA
POSLATI NA E-MAIL: [email protected]:
- POTVRDA O STATUSU REDOVNOG UČENIKA ZA TEKUĆU ŠKOLSKU GODINU 2024/2025. (Potvrdu možete i samostalno preuzeti putem portala e-Dnevnik za učenike I roditelje https://ocjene.skole.hr/login. Na računalu – kliknete na gornji lijevi ugao na 3 vodoravne crte i u padajućem izborniku izaberete POTVRDE. Na mobitelu – kliknete u donjem desnom uglu ikonu POTVRDE. Unutar ISPISA POTVRDA u padajućem izborniku odabrati ime učenika I svrhu Potvrde – ostvarivanja prava kod sezonskog zapošljavanja učenika – 27. po redu i završno kliknete na plavo polje GENERIRAJ POTVRDU),
- ISPUNITI SUGLASNOST ZA RAD I OBRADU OSOBNIH PODATAKA
UČENICI SMIJU RADITI SAMO ZA VRIJEME TRAJANJA ŠKOLSKIH PRAZNIKA! UGOVOR SE DOSTAVLJA UČENIKU PRIJE POČETKA RADA, ALI NAKON PREDANOG ZAHTJEVA KOJI SE OBRAĐUJU PO REDOSLJEDU ZAPRIMANJA. (OBRADA ZAHTJEVA TRAJE DO 7 RADNIH DANA).
3. ZA IZDAVANJE UGOVORA
Kako bi ubrzali proces izdavanja Ugovora, kada predajete zahtjev za učlanjenje odnosno produženje članstva, istodobno možete navesti u e-mailu (naziv, sjedište i OIB) poslodavca kod kojeg radite.
POSLATI NA E-MAIL: [email protected]:
- ČLANSKA ISKAZNICA (za tekuću školsku godinu), TJ. OBAVLJENO PRODUŽENJE ISTE
- EVIDENCIJSKI LIST POSLODAVCA (obrazac za podatke o poslodavcu možete preuzeti ovdje)
PRIJE IZRADE UGOVORA, POTREBNO SE UČLANITI S NAVEDENIM DOKUMENTIMA (TOČKA 1.), A SVAKE NOVE ŠKOLSKE GODINE OBAVEZNO OBNOVITI/PRODUŽITI ČLANSTVO (TOČKA 2.). UKOLIKO NEMATE DOGOVOREN POSAO, UPUĆUJEMO VAS NA PREGLED POSLOVA PUTEM OVE POVEZNICE. PRILIKOM UČLANJENJA/OBNAVLJANJE ČLANSTVA SVAKOM ČLANU IZDAJE SE ČLANSKA ISKAZNICA, KOJA VAŽI ZA TEKUĆU ŠKOLSKU GODINU!!! ČLANSTVO JE MOGUĆE SAMO ZA REDOVNE UČENIKE SREDNJIH ŠKOLA PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE!!! ČLANSTVO VRIJEDI ZA JEDNU ŠKOLSKU GODINU!
OBAVIJEST:
Obavještavamo sve korisnike usluga Učeničkog servisa, da i nadalje sva učlanjenja, produženja članstva te zahtjeve za izdavanje ugovora vrše putem e-maila: [email protected] .
Napomena: sve navedene potrebne dokumente skenirati te priložiti u email. Ugovori se izdaju u vrijeme školskih praznika prema odluci Ministarstva znanosti i obrazovanja. Ukoliko Vam očekivani e-mail ne pristiže, molimo provjerite svoje poruke u mapi Neželjena pošta (spam ili junk).
Učlanjenje odnosno produljenje članstva bit će moguće samo ukoliko se na ranije navedeni način dostavi sva potrebna dokumentacija. Ukoliko je dostavljena dokumentacija nepotpuna i nepravilno te nečitko ispunjena nećemo moći izvršiti učlanjenje. Stoga molimo sve korisnike da se pridržavaju uputa.
ISPLATE ZARADE UČENICIMA obavljaju se svaki radni dan nakon vidljive uplate od strane poslodavca po ispostavljenom računu.