GIRL BOSS COLLECTIVE – EMPOWERING YOUNG WOMEN TO START A BUSINESS
Trajanje projekta: 1.10.2023.-31.10.2024.
Nositelj projekta: Stichting Kans & Doen (Nizozemska)
Partneri: Dom mladih (Hrvatska), Asociació Esplai Social (Španjolska)
Program iz kojeg se financira: Erasmus +, Ključna aktivnost 2- mala partnerstva iz područja mladih
Vrijednost projekta: 60 000,00 €
Ciljevi projekta:
- Stvoriti veću svijest o (društvenim) poduzetničkim prilikama među mladima, s posebnim naglaskom na djevojke u dobi od 13 do 18 godina
- Pružiti smjernice mladima i osobama koje rade s mladima o tome kako inspirirati djevojke da se angažiraju u poduzetničkim aktivnostima i iskoriste poslovne prilike
- Promovirati poduzetničko ponašanje među mladima
- Doprinijeti rodnoj ravnopravnosti u svijetu mladih poduzetnika
- Uvesti neformalne oblike učenja poduzetničkih vještina pružanjem praktičnih alata koji se fokusiraju na svakodnevne aktivnosti djevojaka, a povezani su s poduzetništvom
Ciljna skupina:
- Djevojke u dobi od 13 do 18 godina, otvorene za dodatno učenje i zainteresirane za (društveno) poduzetništvo te pripadajuće vještine i kompetencije.
- Osobe koje rade s mladima u školama, udrugama i centrima za mlade
- Žene poduzetnice koje žele biti uzori kako bi osnažile mlade djevojke i potaknule ih da istraže svoj put prema vlastitom poslovanju
Opis projektnih aktivnosti:
Aktivnost 1
Razvoj priručnika s praktičnim i kratkoročnim izazovima za djevojke napravljen s ciljem da ih se inspirira da se posvete poduzetničkom ponašanju i istraže poduzetničke prilike kroz neformalno učenje. Djevojke će pomoću ove aktivnosti naučiti osnovne principe osnivanja poslovanja i pripadajuće aktivnosti. Glavni fokus bit će na temama koje ih već zanimaju (marketing, društveni mediji, održivost) i, što je još važnije, na temama koje možda nisu trenutno u njihovom prvom planu, poput financija, planiranja i inovacija. Kroz zabavne aktivnosti, želimo ih potaknuti da saznaju više o tim temama, s ciljem da ih kroz vrijeme primjenjuju i u svakodnevnom životu. Osim toga, želimo potaknuti ciljnu skupinu da svoje talente u upravljanju društvenim medijima koriste na poduzetnički način, tako da ih poučimo osnovama marketinga. Ovakvo poučavanje djevojaka o poduzetništvu također će im pružiti i bolje prilike pri budućem zapošljavanju.
Aktivnost 2 – Baza uzora žena poduzetnica
Aktivnost 2 je usmjerena na stvaranje regionalnih baza podataka s inspirativnim primjerima žena koje su spremne održavati motivacijske radionice za djevojke koje žele krenuti u poduzetništvo. Ovi ženski uzori će biti stvarni primjeri uspješnih poduzetnica, koje će povećati svijest mladih o poduzetničkim mogućnostima. Ova aktivnost će također pružiti osobama koje rade s mladima smjernice i pristup vrijednom repozitoriju uzora, omogućujući im da inspiriraju mlade s kojima rade da istraže svoje poduzetničke potencijale. Osim toga, ova aktivnost promovira neformalno učenje jer učenje od uzora pomaže u vizualizaciji i samoprepoznavanju prilikom donošenja odluka i istraživanju novih područja rada i osobnog razvoja.
Aktivnost 3 – The Girl Boss Bootcamp
Ova aktivnost sastoji se od trodnevne obuke za djevojke pune neformalnog učenja, u kojoj će se koristiti spomenuti priručnik i nova mreža ženskih uzora kroz inspirirajuće interaktivne radionice. Obuka uvodi temu poduzetništva među mladim ženama i izravno im pruža praktične smjernice o tome kako započeti i voditi posao. Istovremeno, ciljna skupina bit će inspirirana i uzorima koji će im ispričati svoj put prema uspješnoj karijeri.
Nadležno tijelo: Nederlands Jeugdinstituut, Agencija za mobilnost i programe EU
Osoba za kontakt:
Irena Križanec, stručna suradnica za projekte
Mobile: +385 954516247
Email: [email protected]
Financirano sredstvima Europske unije. Iznesena mišljenja i stavovi odražavaju isključivo stav autora i ne moraju se podudarati sa stavovima Europske unije. Ni Europska unija ni tijelo koje dodjeljuje bespovratna sredstva ne mogu se smatrati odgovornima za njih.